مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مهر 1400 ساعت 10:102021-09-27سياسي

رزمایش همدلی و احسان| توزیع 600 بسته معیشتی و 2500 پرس غذای گرم در پارس آباد


همزمان با اربعین حسینی 600 بسته معیشتی و 2500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

- حسن نوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: همزمان با به یاری نیازمندان آسیب دیده از کرونا شتافته اند.

فرمانده سپاه پارس آباد با تأکید بر هوشیاری ملت در مقابل توطئه های دشمنان بیان کرد: ملت ما در مقابل همه تهدیدهای دشمنان ایستادگی کرده و وفادار به نظام و خط رهبری هستند.

نوری اضافه کرد: امروز روز همدلی ملت بزرگ و ولایتمدار شهرستان پارس آباد است که در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری بار دیگر نوع دوستی خود را نشان دادند و البته این همدلی سال هاست که در حوادث گوناگون به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که ملت ایران را از تحریم و مرگ نترسانید چرا که ملت ایران ملت رمضان و محرم است و این ملت همواره در مسیر ارزش ها قدم برداشته و هیچ گاه از اعتقادات خود کوتاه نیامده است.

نوری گفت: سپاه و بسیج در زمینه کمک های مومنانه به عنوان یک تکلیف شرعی و اخلاقی دینی پای کار آمده و امروز هم می بینیم که برای رفع مشکلات معیشتی مردم در صحنه حضور دارند.

وی با اشاره به عشق و ارادت مردم به اباعبدالله الحسین(ع) ادامه داد: حرکت اربعین مملو از حماسه، عدالت خواهی، معرفت و انسانیت بوده و این حرکت حماسی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش همدلی و احسان| توزیع 600 بسته معیشتی و 2500 پرس غذای گرم در پارس آباد

رزمایش همدلی و احسان| توزیع 600 بسته معیشتی و 2500 پرس غذای گرم در پارس آباد